2 Temmuz 2015 Perşembe

Bize Biraz Renk Gerek


     Bugün bir kez daha anladım ki ülkemin insanları sinir küpü. Çok da haksız sayılmazlar hani. Yarısı sevmediği işte çalışıyor, yarısı sırf bu hatayı yapmamak için işsiz dolaşıyor. Siz hangi tayfadasınız? Soruyu kendime çevirmek istemiyorum pek ama sanırım ben de işsiz gurubundayım. En azından şimdilik. Peki bu insanlar hiç mutlu olamıyor mu? Olmaz mı, en tatlısından otobüste bir teyze veya amcaya yer verdiğinizde onların yüzündeki o tebessüm ve size edilen dualar hiç mi yüreğinize su serpmiyor? Sonra içinizde oluşan o "Ben ne iyi bir insanım" bakışıyla göğsünüzü kabartmanıza ne demeli?
     İşin özü bugün hastaneye gittim ve ülkemin güzel insanlarının yarısının sinir hastası olduğunu onayladım. Kimsenin kimseye tahammülü yok. Sanki biri bi şey dese veya bi bakış atsa da " Ne var arkadaşım?" diye çıkışmak ister gibiler. Eminim siz de çok denk gelmişsinizdir bu duruma. Belki de siz de bu insanlardan birisinizdir. Aman Tanrım! Canım insanlarım, güzel halkım bu sinir bu öfke niye? Tamam sorum biraz saçma oldu sinir olunması gereken çok şey var. Lakin azıcık da gülsek olmaz mı?


2 yorum:

  1. Merhaba Milenka,ilk defa rastladım sana ve yazına.Sana 'yurdum insanı ne kadar sinirli ve suratsız..'sözlerinde katılıyorum.Ama hastahaneyi baz alman biraz olmamış.Orada gördüğün insanlar belki o an için oradalar ,ama aylarca yıllarca yatan ameliyat üstüne ameliyat geçiren hastaların,sağlıklı ve hastasına refakat ederken artık canından bezmiş olanları da vardır.Kimse hastahaneden hoşlanmaz.Ben 38 yaşından 48 yaşıma kadar diyaliz hastası eşime baktım Cerrahpaşa hst.sinde.İlk yedi ay hiç evime gidemedim.Gülemesem de anlayışlı bakışlarımı eksik etmedim yüzümden ve çeşitli nedenlerle sinirli olan insanlara hep üzüldüm.Çünkü ailem tarafından bana verilen eğitimden kaynaklandı bu.İnsanlarımız genelde fakirleştirilmiş,çoğu da cahil.Zaten ülkemizde daha oturmuş bir insan profili yok.Her çeşit insan ve yönetilemiyen ülkenin sonuçları bence gördüklerin.Trafikteki zengin ve bu yollar benim diyecek kadar asabi dertsizlerin yanında anlattığın insanlar masum kalır.Zira onlar bu yönetimin mağdurlarıdır.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklısınız. Eksik bilgi aktardım sanırım yazımda öncelikle çok geçmiş olsun, Allah'ım kimseyi bu derece zor duruma düşürmesin. Derdi veren Allah dermanın da verirmiş, hiç kimseyi dermansız bırakmasın. Hastaneden kastım bir klinikti. Sinir hastalıkları kliniği. Doktorun yanına girilip 5-10 dk konuşulduktan sonra çeşitli pskiyatri ilaçlarının antideprasanların verildiği kliniklerden. Yorumunuz ve içtenliğiniz için teşekkür ederim, sevgiler.

      Sil